Konfigurace můstku na základě Shopsync doplňku na Shoptet

Aktualizováno 01.12.2025

Tento článek poskytuje detailní pokyny k nastavení můstku pro synchronizaci dat mezi e-shopem běžícím na platformě Shoptet a účetním softwarem pomocí doplňku Shopsync.

Obsah

  • Reset přenosu změn

  • Napojení na Shoptet

Reset přenosu změn

Reset přenosu změn je proces, který vynutí kompletní synchronizaci všech dat mezi e-shopem a účetním softwarem, jako by šlo o první přenos.

:::caution Důležité upozornění

Po resetu se při příštím spuštění přenosu načítají všechna data znovu, včetně produktů, obrázků, faktur, zákazníků a adresářů. První synchronizace může trvat i několik hodin, v závislosti na množství dat v e-shopu a účetním systému. Nedoporučujeme provádět reset bez doporučení technika nebo podpory ShopSync.

:::

Napojení na Shoptet

Napojení na Shoptet zahrnuje několik kroků:

Záložka Pokročilé nastavení

  1. V sekci 8. Ostatní je potřeba vyplnit:

    • shoptet_id – ID e-shopu na Shoptetu

    • shoptet_secret – tajný klíč pro přístup (získá se po instalaci doplňku)

  2. Kde získat údaje:

    • V administraci Shoptetu otevřete záložku:

      Propojení → Pohoda by ShopSync

    • Zde naleznete jak shoptet_id, tak i shoptet_secret, který zkopírujete do aplikace ShopSync.

Záložka Připojení k e-shopu

  1. Vyplňte adresu e-shopu – včetně https://, aby nedocházelo k přesměrování.
  2. Pokud se jedná o typ napojení Doklady + sklady nebo Komplet je potřeba vyplnit FTP připojení, pokud ještě neexistuje účet k FTP založte a vyplňte příslušné údaje z administrace eshopu Nastavení→ hosting→ FTP

Záložka Výstup

Pro správné fungování webhooků v Shoptetu je potřeba:

  • Spustit jednorázově příkaz:
eshop/install

Tím dojde k automatické registraci webhooků v rámci doplňku.