Návod eshop Template

Aktualizováno 11.11.2025

Technický popis komunikace

Pro úspěšnou komunikaci s API rozhraním e-shopu je nezbytné mít na serveru nebo počítači, kde se provádí instalace, nastavenou pevnou IP adresu nebo pevný rozsah IP adres. Tento rozsah je poté nutné povolit (whitelist) v systému Creativesites, aby byla umožněna komunikace přes API pod dodaným URL.

Připojení k eshopu

  1. Vyplnění potřebných přihlašovacích údajů:

    • Získat údaje jako api_url, api_uzivatel, a api_heslo je možné prostřednictvím klienta nebo Creativesites.

    • Tyto údaje je potřeba zadat do aplikace ShopSync podle pokynů.

  2. Vyplnění URL e-shopu:

    • Přejděte do Shopsync.exe > Připojení k eshopu a zadejte URL vašeho e-shopu včetně https://.
  3. Testování připojení:

    • Zapněte debug režim na úroveň 3.

    • Vyzkoušejte stáhnout objednávku nebo jiný API call a zkontrolujte odpověď serveru podle dokumentace CS API.

Screenshot showing API credentials setup in ShopSync

  • Sekce 8: Ostatní s poli pro api_heslo, api_url a api_uzivatel.

  • Red-highlighted elements:

    • api_heslo: Zabezpečené pole pro vložení API hesla.

    • api_url: Pole pro URL API, důležité pro správné směrování požadavků.

    • api_uzivatel: Pole pro uživatelské jméno, nutné pro autentizaci.

Pokročilé nastavení

  • Nastavení API přístupu na platformě Upgates:

    1. Aktivujte doplněk „API“ v administraci.

    2. Vytvořte nové API propojení s potřebnými oprávněními.

    3. Zadejte údaje do aplikace ShopSync v sekci Pokročilé nastavení > Ostatní.

  • FTP přístup:

    • Pokud používáte přenos souborů, nastavte FTP přístup v administraci Upgates a zadejte údaje do ShopSync.
  • Propojení s Shoptet:

    • Vyplňte shoptet_id a shoptet_secret v aplikaci ShopSync pro integraci s Shoptet platformou.

Reference