Technický popis komunikace
Pro úspěšnou komunikaci s API rozhraním e-shopu je nezbytné mít na serveru nebo počítači, kde se provádí instalace, nastavenou pevnou IP adresu nebo pevný rozsah IP adres. Tento rozsah je poté nutné povolit (whitelist) v systému Creativesites, aby byla umožněna komunikace přes API pod dodaným URL.
Připojení k eshopu
-
Vyplnění potřebných přihlašovacích údajů:
-
Získat údaje jako
api_url,api_uzivatel, aapi_hesloje možné prostřednictvím klienta nebo Creativesites. -
Tyto údaje je potřeba zadat do aplikace ShopSync podle pokynů.
-
-
Vyplnění URL e-shopu:
- Přejděte do Shopsync.exe > Připojení k eshopu a zadejte URL vašeho e-shopu včetně
https://.
- Přejděte do Shopsync.exe > Připojení k eshopu a zadejte URL vašeho e-shopu včetně
-
Testování připojení:
-
Zapněte debug režim na úroveň 3.
-
Vyzkoušejte stáhnout objednávku nebo jiný API call a zkontrolujte odpověď serveru podle dokumentace CS API.
-

-
Sekce 8: Ostatní s poli pro
api_heslo,api_urlaapi_uzivatel. -
Red-highlighted elements:
-
api_heslo: Zabezpečené pole pro vložení API hesla. -
api_url: Pole pro URL API, důležité pro správné směrování požadavků. -
api_uzivatel: Pole pro uživatelské jméno, nutné pro autentizaci.
-
Pokročilé nastavení
-
Nastavení API přístupu na platformě Upgates:
-
Aktivujte doplněk „API“ v administraci.
-
Vytvořte nové API propojení s potřebnými oprávněními.
-
Zadejte údaje do aplikace ShopSync v sekci Pokročilé nastavení > Ostatní.
-
-
FTP přístup:
- Pokud používáte přenos souborů, nastavte FTP přístup v administraci Upgates a zadejte údaje do ShopSync.
-
Propojení s Shoptet:
- Vyplňte
shoptet_idashoptet_secretv aplikaci ShopSync pro integraci s Shoptet platformou.
- Vyplňte